Meniu rapid
Date de contact
Adresa

Sat Bucovat, Comuna Bucovat, nr.889

Email

office@galluncajiului.ro

Telefon

+40 760412636

+40 0743167672

Activitati principale

1. Fiecare partener va identifica, recruta si mentine in proiect persoanele apartinand grupului tinta din comunitatea.
50 de persoane vor fi informate si consiliate cu privire la: alegerea unei ocupatii, progresul intr-o ocupatie, adaptarea la o ocupatie care se modifica, schimbarea ocupatiei sau orice alte probleme legate de o profesie (modalitati de mentinere a locului de munca). Serviciile specializate de ocupare vor fi furnizate de expertul Centrului de Resurse pentru Organizatiile Non-profit din Oltenia (partenerul 5) in conformitate cu criteriile de acreditare AJOFM pentru prestarea serviciilor specifice de informare si consiliere. Informarea si consilierea GT va fi realizata in sedinte de grup/individuale astfel incat sa fie identificate abilitatile si nevoile de ocupare ale fiecarui membru GT in parte. Serviciile de ocupare furnizate pentru persoanele din grupuri vulnerabile (GV) vor avea ca scop cresterea angajabilitatii. În functie de competentele/abilitatile fiecarei persoane consiliate, vor fi angajate in cadrul SES-urilor nou create cele mai potrivite persoane, respectand urmatoarea structura: SES 1 (GAL): 1 manager si 2 consultanti, total 3 persoane, dintre care 2 din GV; SES 2 (Bucovat): 1 manager, 1 instalator, 1 electrician, 3 muncitori in constructii, total 6 persoane, dintre care 5 din GV; SES 3 (Predesti): 1 manager, 1 instalator, 1 electrician, 2 muncitori in constructii, total 5 persoane, dintre care 4 din GV; SES 4 (Sopot): 1 manager, 2 vanzatori, 2 tamplari, total 5 persoane dintre care 4 din GV; SES 5 (Vela): 1 manager, 1 sofer, 1 electrician, 2 muncitori in constructii, total 5 persoane dintre care 4 din GV.

2. Înfiintarea structurilor de economie sociala.
Acestea vor fi ONG-uri sau cooperative nou infiintate, iar in cazul GAL Lunca Jiului - Campia Desnatuiului o activitate economica noua in cadrul unui ONG existent. Domeniile de afaceri pentru SES au fost alese dupa o analiza a cererii de produse si servicii pe pietele din cele doua Grupuri de Actiune Locala din care provin solicitantul si partenerii P1-P4.

3. Operationalizarea structurilor de economie sociala.
În cadrul acestei activitati solicitantul si partenerii publici vor raspunde fiecare de coordonarea si monitorizarea principalelor etape ale constructiei cate uneia din cele 5 structuri de economie sociala si de acordarea ajutoarelor de minimis.

4. Functionarea structurilor de economie sociala
În faza de dezvoltare a SES se va avea in vedere dotarea cu echipamente, consumabile, precum si asigurarea resurselor umane si a serviciilor adecvate pentru desfasurarea activitatii. Persoanele din grupurile vulnerabile angajate in cadrul SES vor participa la cursuri de calificare si perfectionare specifice identificate in cadrul activitatii de consiliere iar managerii SES vor urma cursuri de manager intreprindere sociala (COR 112036). SES vor contracta servicii de cercetare de piata, studii si analize in domeniul de activitate precum si servicii de consultanta pentru dezvoltarea planului de afaceri, dezvoltarea lantului de productie-distributie/livrare a produselor si serviciilor, care urmeaza a fi realizate in cadrul SES. De asemenea, in vederea popularizarii produselor/serviciilor furnizate de SES se va contracta realizarea aplicatiilor informatice de prezentare si vanzare pentru fiecare SES si se vor elabora, publica si distribui materiale de promovare pentru fiecare SES.

5. Dezvoltarea retelei regionale a intreprinderilor sociale din Oltenia.
CRONO (P5) va coordona crearea retelei regionale de intreprinderi sociale ce va servi la o mai buna abordare integrate intre aceste structuri de ES si in special la facilitarea procesului de desfacere pe piata a produselor si serviciilor acestora. Vor fi identificate SES, organizatii, modele de succes de economie sociala din regiune si se va realiza o baza de date cu SES ce va fi postata pe pagina web a proiectului. În cadrul proiectului vor fi organizate 6 evenimente de networking, cate unul la fiecare partener din proiect. Evenimentele vor prezenta atat rezultate obtinute in cadrul proiectului (inclusiv metodologia), cat si produsele/serviciile SES identificate, ceea ce va
Asigura premisele pentru largirea pietei de desfacere pentru acestea.